Welcome! +Follow or Dashboard
Her Fantasy





Last Day
Monday 19 December 2016 | 12/19/2016 12:59:00 pm | 0 comment[s]

Image result for boutique tumblr


Assalamualaikum.

Semalam last day aku kerja. Rasanya balasan kot. Sebab dari hari tu lagi aku bajet gila "tak sabarnya nak habis kerja". Sekali BOOM! Kena berhentikan secara baiklah okay ;) 

Okay, cerita dia ceni. Semalam, tengah duk lepak dengan pekerja lain dalam butik tu, tiba tiba dengar sayup sayup orang panggil nama aku. "eh, ada orang panggil aku ke?" Rupa rupanya boss aku tengah cari aku. Fuhhhhhh dah ah tengah lepak (actually tak lah lepak, sebab time tu gi belakang sebab nak makan sama sama dengan diorang sambil borak borak, uh kira lepak ke? em k.)

Boss aku cari aku sebab nak cakap semalam (18/12/16) last day aku kerja, sepatutnya last 25/12/16 which is seminggu lagi aku kerja. Tapi disebabkan ada budak baru nak masuk, boss aku berhentikan aku dengan Mas semalam. Rasionalnya? Ada lah, malas nak cerita sebab panjang cerita. Aku okay je lah walaupun sebenarnya nak kerja lagi seminggu tu sebab I want more money ukeh, hahahha. Tapi aku mengalah je lah, bagi je la budak baru tu masuk hari ni, sebab boss aku takut budak tu cari kerja lain, and bla bla bla malas nak explain.

So, sekarang ni aku di rumah, di depan screen komputer ni, menaip. Heaven jugak la rasa sebab bangun pagi takyah susah susah nak fikir pasal kerja. ceh, ayat poyo. HAHA. 

Ok, tu je kot. Goodbye! nak gi melabur kat toilet sebenarnya ni HAHAHHAHA perlu ke mention en lol idc.

Adios amigos!



HISTORY MYSTERY




Ketchap for short

Twitter Ask.fm




♥ Leave your message here ♥
Thank you. :)




Background : Mr. Truzzy
Director/Designer : Me
Tutorial Resources : Aien
Best View : Mr. Google Chrome
Credits for Basecodes & Others :