Welcome! +Follow or Dashboard
Her Fantasy





Is it a " :) " or a " :( " ?
Wednesday 25 December 2013 | 12/25/2013 11:26:00 pm | 0 comment[s]


Assalamualaikum.

"kau sekolah mana tahun depan?" "kau pindah ke?" "kau stay ke tahun depan?"

Biasa kan kita dengar ayat ni? Okay now, im stuck between "kawan" and "masa depan". Aku teringiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin sangat nak masuk SBP, tapi........k nvmd.

Aku takut. Takut sangat weh. Macam mana kalau korang pindah. Well, korang ada apply kan. But, not me! Aku tak dapat apply mana mana. Macam aku pernah cakap dulu, at least kat sana korang boleh lah cari kawan baru, tapi kat sini, kalau aku sorang je tak pindah, KALAU, aaaaahhhh aku tak boleh bayangkan!

So for now, aku just tunggu tawaran dari mana mana. Tapi, dengan result aku tak cukup A satu ni, rasanya dapat ke? Hmm. Sesak. Sebak. Berharap je lah kat Allah :') Tapi aku harap sangat sangat sangat sangat dapat sbpi gombak..... hmm, Sorry Aara, aku tak dapat ikut kau masuk Teknik :/ sorry tau... Aku agak sedih bila, well, berpisah dengan kawan baik sendiri, tapi aku nak teruskan belajar Bahasa Arab, eventho it seems susaaaahh sangat. Aku memang dah minat kat BA. And, once aku dah minat, susah nak tinggalkan. hmm.

Okay aku faham, kita terpaksa berpisah demi masa depan kita jugak. Well, aku tak halang korang, aku just harap korang tak lupakan aku, and faham aku. Aku akan ingat korang jugak :")


Kita selalu dengar,

"Setiap pertemuan pasti ada perpisahan."

atau yang ni;

"Walaupun pahitnya hakikat itu, terima lah dengan hati terbuka."

Tapi, percaya lah, Allah itu Maha Adil, Maha Mengetahui.  Allah lebih mengetahui apa yang terbaik untuk kita. Takdir kita pun dah ditentukan di Luh Mahfuz.

"Kalau ada jodoh, kita jumpa lagi!" :D





HISTORY MYSTERY




Ketchap for short

Twitter Ask.fm




♥ Leave your message here ♥
Thank you. :)




Background : Mr. Truzzy
Director/Designer : Me
Tutorial Resources : Aien
Best View : Mr. Google Chrome
Credits for Basecodes & Others :