Welcome! +Follow or Dashboard
Her Fantasy





Fahami Lah
Friday, 20 December 2013 | Friday, December 20, 2013 | 0 comment[s]


Assalamualaikum.

Twitter nowadays. Rasa sedikit menyampah. TL penuh dengan kpop bagai. Okay, aku faham. Diorang nak fangirling pun agak agak ah sampai penuh RT pasal kpop. Okay okay okay, tbh aku kadang kadang layan jugak kpop, and aku faham lah perasaan diorang camne. Tapi...haihh.

"unfollow je lah" "siapa suruh follow?" "tak puas hati block je lah"

Oh, tak semudah itu. Memang aku rasa agak menyampah, tapi nak buat camne en. Kawan kawan aku ramai yang kpopers. Pastu yang kpopers pulak follow aku, and mention "follow back". Takkan aku tak follow back kot. Aku tak kisah pun sebenarnya diorang nak tweet pasal kpop semua tu. Nak post gambar ke. Tapi takyah lah sampai spam TL aku. Okay, diorang boleh je nak RT bagai, tapi berpada pada lah. Sebenarnya macam ni, aku leceh nak scroll TL, sebab penuh dengan gambar gambar tu. Kalau setakat tweet, diorang nak tweet beribu beriban pasal tu aku tak kisah pun. Cuma gambar je lah, jenuh aku nak scroll.

#noh8 #peace #js

Hmm tu je lah. Sorry. #ktengsbai





HISTORY MYSTERY




Ketchap for short

Twitter Ask.fm




♥ Leave your message here ♥
Such harsh words are not allowed.
Thank you. :)




Background : Mr. Truzzy
Director/Designer : Me
Tutorial Resources : Aien
Best View : Mr. Google Chrome
Credits for Basecodes & Others :