Welcome! +Follow or Dashboard
Her Fantasy





Alpha Dynamite
Saturday 2 November 2013 | 11/02/2013 05:38:00 pm | 0 comment[s]

Assalamualaikum and a very not too good evening, heh.

"weh, nanti jangan lupakan aku tau. aku sayangkan kau"

Sedih ah. Siapa tak sedih en kalau terpaksa berpisah dengan orang yang korang sayang. Sakit. Sesak. Pedih, bila fikir pasal semua ni. Hm tahun depan aku memang for sure stay je kat dabb. hm kawan kawan aku semua nya nak pindah. Aku tak tahu lah apa patut aku buat kalau takde korang. hm. Kalau korang pindah, at least korang boleh buat kawan baru kat sekolah baru. Tak macam aku. Aku stay. Dah korang semua dah takde, apa je aku ada? Apa je? ya Allah.....sedih gila, frustrated!

"kau mohon sekolah mana?""tak mohon""kenapa kau tak mohon???""kalau aku boleh mohon lama dah aku mohon"

Aku sebenarnya tak suka betul kalau orang tanya pasal tu. Stress kot. hm aku teringiiiiiiinn sangat nak masuk mrsm. Tapi mak aku tak kasi. Nak masuk sbpi, tapi.......hm aku pun tak tahu lah apa sebab mak aku tak kasi. hm biarlah. Benda dah lepas en. Bukan boleh buat permohonan lagi pun. Jujur, jauh di sudut hati, aku agak terkilan. Tapi takpelah, bukan rezeki :'|

"Alpha Dynamite is an official name for 3Arif."

Okay, tukar mood. Taknak sedih sedih lagi :)) So, pagi tadi f3 ada aktivit apa tah aku tak tahu. aaahh, cenni.. Cikgu bagi tiga tema; Masalah Sosial, Kasih Sayang, Patriotik. Jadi, setiap kumpulan (tak tahu ada berapa kumpulan) kena pilih satu tema and buatlah persembahan bertemakan tema yang dah dipilih~ Kitorang macam biasalah, satu kumpulan tu muka muka 3A and 3B. Izan, kitorang dah letak siap siap group name: Alpha Dynamite. Cerita sekarang, nama 'Alpha Dynamite' ni memang dah jadi nama 'official' kitorang kalau ada apa, since form two lagi (tahun lepas).

Nak dijadikan cerita, group kitorang ni aku rasa macam over pulak.  Yelah, group lain perform biasa biasa lek lek dah. Kitorang, "weh suara kuat tau!" "weh pastikan jangan membelakangkan audience bla bla bla". \lol/ Tapi, berbaloi lah, Alpha  Dynamite juaraaaa!!! Totally worth it. Paling best scene accident Biasanya en, kitorang selalu dapat naib juara, or tempat kedua lah. Tapi pernah jugak lah dapat johan/no tiga etc etc. hehe.

Kami awesome dan kami tahu itu. :3



HISTORY MYSTERY




Ketchap for short

Twitter Ask.fm




♥ Leave your message here ♥
Thank you. :)




Background : Mr. Truzzy
Director/Designer : Me
Tutorial Resources : Aien
Best View : Mr. Google Chrome
Credits for Basecodes & Others :