Welcome! +Follow or Dashboard
Her Fantasy





Yesterday
Wednesday 30 October 2013 | 10/30/2013 08:41:00 am | 0 comment[s]


Assalamualaikum :)

"eeee rusaaa!" "wahhh rusa tu datang dekat laaahh" "eh peliknya kuda tu" "ibu, tu kuda apa?" "oh itu ke kuda padi?" "eee kenapa bunyi dia camtu??" "wah! besarnya kuda ni! sado gilaaaa~"

Semalam aku pergi Bukit Ekspo, UPM, dengan ayah, ibu, and adik adik. Okay, sekarang ni punya cerita, nampak tak betapa bataknya orang tu? Memalukan betul. haha aku lah orang yang memalukan tu. haha Tapi memang itulah hakikatnya, baru first time aku tengok haiwan haiwan tu dengan jarak dekat. Senang cite, depan depan mata lah. Tapi sayangnya, time tu tak bawak phone or camera or apa apa je lah yang boleh digunakan untuk ambik gambar :((( Actually, semalam lepas balik sekolah, ayah terus bawak kitorang (aku and adik adik aku) pergi office ibu. Well, ibu and ayah punya office dekat upm. And, petang tu ayah aku ada class dekat fakulti tempat office mak aku. So, sementara tunggu class ayah aku habis, kitorang lepak lepak kat situ. Then, ayah habis class dalam pukul 7 camtu lah. 7 malam. Lepas solat semua bagai, ayah terus bawak pergi Bukit Ekspo. Eh asal lah tak cakap awal awal. Dah lah tak mandi apa lagi en. hahaha tapi still wangi tahuu :3 well, duduk tempat ber-aircond je ~

Sampai je sana, aku  keluar kereta rasa macam..........okay macam alien pergi jalan jalan. Awkward. Yelah, orang lain pakai baju biasa/jalan jalan, kitorang ni pakai baju sekolah, hahahha sakai en -.- Sebaik aku pakai baju pj, takdelah nampak ke-alien-an sangat.....walaupun nampak macam alien. eh.. hmm. Okay, so kitorang pun jalan jalan jalan jalan dan jalan sampai lah kat kandang haiwan haiwan yang telah dinyatakan tadi. Perghhh bau dia wangi pulak. Pusing kepala otak aku. Tapi kat situ, serious aku cam alien baru menjejakkan kaki kat bumi. Hmm nak buat camne, first time en. haha.

Tapi tapi tapi tapiiiiii rasa rugi gilaaaa laaahhh tak  bawak phone T.T





Teringin nak naik flying fox tu. Cam best jeee.......



HISTORY MYSTERY




Ketchap for short

Twitter Ask.fm




♥ Leave your message here ♥
Thank you. :)




Background : Mr. Truzzy
Director/Designer : Me
Tutorial Resources : Aien
Best View : Mr. Google Chrome
Credits for Basecodes & Others :