Welcome! +Follow or Dashboard
Her Fantasy





I'm back!
Monday 28 October 2013 | 10/28/2013 11:28:00 am | 0 comment[s]


Assalamualaikum dan selamat pagi :)

Lama dah rasanya tak update blog ni. hm takde rasa rasa lagi, memang dah lama dah pun. walaupun menanyo.

hey hey hey seronoknya pagi ni ~ seronok gila nak mati sebab ponteng sekolah en, kekeke. Actually aku ponteng bersebab tau. Bukan apa, selain nak tenangkan minda, aku ada banyak benda nak buat kat rumah ni. Apa benda kerjanya tu, sikret lah ~ haha. Yang penting sekarang ni, aku busy gila nak handle blog someone ni. Nak edit itu ini :3 Thats why aku malas nak sekolah. Eh alasan cam bodoh je en? hahahhaha peduli apa aku, dah habis pmr en en en. \lol/ k.



tapi, sedih, aku tak dapat tengok dia :'(( kahkah. tapi betul lah, rindu ni........hahhahaha kbye.



HISTORY MYSTERY




Ketchap for short

Twitter Ask.fm




♥ Leave your message here ♥
Thank you. :)




Background : Mr. Truzzy
Director/Designer : Me
Tutorial Resources : Aien
Best View : Mr. Google Chrome
Credits for Basecodes & Others :