Welcome! +Follow or Dashboard
Her Fantasy





Love 'Em
Monday 25 February 2013 | 2/25/2013 01:12:00 am | 0 comment[s]


Assalamualaikum :)

Heyyo cemuaaaa~ *gedik menggaban* -.- Abaikan je. Aku tengah sedih ni. Chelsea kalah. Mak Siti 2-0 Chel. Perghhh panazzz. lol. Takde kaitan dengan entry ni ekceli -____- Okay, lurus ke titik, I wanna tell you 'bout my super awesome friends!! ;D

1. Farah Nur Dini Ahmad Sha'rainon.


Okay, beliau yang saya maksud kan adalah yang di sebelah kanan itu. Sweet tak kitorang? :3 hoho. She's very kind to people around her. She's a very helpful person. Dia ni lebih dikenali dengan sifatnya yang pemurah; suka belanja kawan kawan dia...and that includes me ;) Dia sangat cheerful :) Comel......err aku taknak cakap direct sangat sebenarnya.. Dia juga sangat...what we call it? ..emm sangat 'open' laaa.. BUT, kalau sekali korang dah buat dia bengang, boleh jadi volcano tahu! hahaha *bukan mengutuk, just cakap je*  ;) \PEACE/ lol. Hmmm actually banyak lagi lah nak cakap pasal dia, tapi.............whatever lah. Next.....

2. Nurlina Khalidah Haza Hilmy.



Ehem, kay. Comel kan kawan saya ini? Yang sebelah kiri tu abaikan -.- harhar. She's sooooo caring, memahami, baik, tak kedekut (eh sama lah tu kan?), tegas. Well, dia ni prefect yknowwww~ But sometimes, dia ni comel juga :3 hihik <----gelak gedik. Fyi, dia ni pelajar bijaksanasinisitu tau. Especially bab bab Science ni, macam macam istilah pelik yang aku tak pernah dengar dia tau. Emmmmm lagi lagi bab.........err. Nevermind. hahahha.  Dan, dia suka panggil aku 'Achap/chap' :3 Okayy, rasanya tak cukup nak list semua pasal dia kat sini :p K next.....

3. Ain Najwa Hamdan.



Okay, yang ni pulak Ain namanya ;) Yang sebelah kanan tu. Comel kan dia?? Mengaku cepat! haha. Yang kiri tu awek cun, Lina tadi tu :p K about her (Ain).. Dia ni suka buat benda ikut suka dia. Ain ni cepat je melatah and gelabah. Aku suka usik/kacau Ain, mesti dia gelabah macam datin seri hilang seri. Eh? Haaaa, dan dia ni tak kedekut (semua kawan aku tak kedekut :p ). Dia jenis yang tak kisah. Sangat peramah. Tapi bila dia agak tension, muka dia masam mencuka lebih masam dari cuka, and jangan sesekali rosakkan lagi mood dia, kang tak pepasal kena hambur. Tapi pelik sikit kalau Ain marah orang. Dia tak pandang pun orang tu kalau dia tengah "sound" orang tu. Eh? Tak faham? Pepandai lah faham. haha.

4. Syazana Najiha Sedik


Baik, yang ini pulak Zanaaaaa. Dia ni awek cun :* Tinggiiiiii~ Aku suka ukur ketinggian dengan dia, sebab aku rasa macam makin lama aku dah nak sama tinggi dengan dia, hehe. Dia ni kuat merajuk :b tapi comelll :3 Awek cun ni gelarkan aku Tegar Malaysia sebab......secret. :3 Dan, dia pulak digelar Justin Bieber Malaysia, lol. Paling penting, zana perempuan melayu terakhir! haha.

Huhh, ekceli banyak sangaaaaaat pasal diorang ni, tapi susah lah nak describe secara ayat ni.. :p Anyway, for you guys, my super duper double triple awesome handsome (?) friends.....,

Kau ada di kala ku suka, di kala ku duka,
Setiap tangisan dan juga ketawa,
Kau ada di kala ku perlu, setia menemaniku,
Pegang erat tanganku bila aku jatuh..
Kau lah yang selalu, selalu menemaniku,
Mendengar kisah pahit manis hidupku.
Kau lah yang di situ, setia menungguku,
Kau lah yang satu, menjadi SAHABATKU 
 We awesome and we know it :)


p/s   Kenapa lah Farah tak datang time tuition BA tu :( Boleh menggila bersama :/



HISTORY MYSTERY




Ketchap for short

Twitter Ask.fm




♥ Leave your message here ♥
Thank you. :)




Background : Mr. Truzzy
Director/Designer : Me
Tutorial Resources : Aien
Best View : Mr. Google Chrome
Credits for Basecodes & Others :