Welcome! +Follow or Dashboard
Her Fantasy





Sports Day.
Thursday, 5 July 2012 | Thursday, July 05, 2012 | 0 comment[s]


Assalamualaikum.

K now, aku tau semua budak SMKDABB tengah lenguh + sakit badan. Yeah, aku pon. Serious penat gila. Balik je rumah, terus landing atas tilam. Hell yeah. Tapi agak berbaloi bagi aku sebab dapat la jugak hadiah daripada balik rumah penat penat dengan 'tangan kosong'. Alhamdulillah, perbarisan dapat nombor dua. Nombor satu Kadet Polis. Memang.......takyah cerita la enn. Untuk keseluruhan, rumah kuning menang. Tapi malangnya, setiap kali nama rumah kuning disebut, rumah sukan yang lain dok menjerit "Booooo~!" . Sebabnya, masa acara tarik tali hari tu (kat sekolah), dikatakan rumah kuning main tipu. Tapi yang aku peliknya, 'benda' ni melibatkan rumah kuning dengan rumah hijau je. Tak tau lah camne rumah merah and rumah biru boleh dikatakan 'anti' dengan rumah kuning. Heisy.. Sukan.. Sukan.. K taknak cerita pasal tu dah. Baiiii~

Emm, dari apa yang aku tengok, atlit atlit yang asalnya macam Mat/Minah Saleh celup, balik je dari sukan tu, terus jadik anak mamak. lol . *Bak kata Syed Muhd Danial a.k.a SMD.





HISTORY MYSTERY




Ketchap for short

Twitter Ask.fm




♥ Leave your message here ♥
Such harsh words are not allowed.
Thank you. :)




Background : Mr. Truzzy
Director/Designer : Me
Tutorial Resources : Aien
Best View : Mr. Google Chrome
Credits for Basecodes & Others :