Welcome! +Follow or Dashboard
Her Fantasy





Finally, DONE!
Monday 2 July 2012 | 7/02/2012 12:40:00 am | 0 comment[s]


Assalamualaikum awok awoks sekalian~

Apa gedik sangat minah ni nak ber-awok awoks lak? lol. Aku tak berapa betul la. Baru je habis siapkan homework PSV. Hampeh tol. Actually ada lagi sikit yang aku tinggalkan. Sebab bahannya tarak. Cano nak buak? haih. Problemo betul. Kesudahannya, badan aku sakit sakit. Siapa nak tolong urutkan??? Faraaaah! Help me! Kau urut aku hari tu best ah~ ;D lol. And tadi aku bukak Twitter. Aku ingat kan sunyi TL aku nanti, rupa rupanya ramai tak tidoq lagi. Pengaruh EURO Final la nih..K aku tak minat. -.- Kbai.

Tung ah kau PSV. Siap ada orang tweet #TeamTakSiapPSV kat Twitter tau. Femes emes, tak gitu? :p



HISTORY MYSTERY




Ketchap for short

Twitter Ask.fm




♥ Leave your message here ♥
Thank you. :)




Background : Mr. Truzzy
Director/Designer : Me
Tutorial Resources : Aien
Best View : Mr. Google Chrome
Credits for Basecodes & Others :