Welcome! +Follow or Dashboard
Her Fantasy





Wordless Monday
Tuesday 26 June 2012 | 6/26/2012 12:59:00 am | 0 comment[s]
comel je ""baby"" ni. botak~ ;3

(gambar tiada kaitan)

|PERHATIAN! KISAH BENAR dan SERAM|

Assalamualaikum.

Hai guys, bertemu kembali kita di gelanggang blog ini. Baiklah, forum kita kali ini bertajuk...Err..merepek. Ni pengaruh daripada forum yang cikgu mintak la tu. haha Actually, aku tengah cari teks untuk forum remaja yang cikgu suruh sediakan. So..paham paham la..And ni nak ambil kesempatan waktu. And now, aku nak cerita pasal petang tadi kat sekolah. *Kat atas tu gebang je. Tak seram pon. Tapi ni cerita betul. K dah mula dah! Dah mula! Fokus! Dok diam diam. -.-

Al-kisah, dalam pukul 5 petang, aku, Asya and Alya Najiha pergi surau. Nak solat Asar. \Solat tu tak perlu mention la kot/ Orang pergi surau, memang la nak solat. heh. K sambung sambung. Lepas kitorang dah settle semua, baru aku sedar ramai budak form 1 berkumpul. Aku pon tengok la. Salah sorang tu terbaring, pastu kawan kawan dia kipaskan dia. Pengsan la tu. Then, dengan rasa ala ala doktor kesihatan, aku bagi la nasihat bagai. Lap muka dengan air la..kipas kuat kuat la amenda lagi la. Weirdo gilo. haha Lima belas minit lepas tu, budak tu tiba tiba cam tersentak. Muka dia macam tengah bertarung nak bernafas. Nampak macam dia sesak nafas. Then, tanpa kitorang duga, (ceh, ayat....) mata dia terbukak sikit, kaler merah lak tu. But tak pekat mana pon. and  kat mulut budak tu keluar something berbuih.  Erk, jangan cakap dia......................K better diam. Time tu la kawan kawan dia dah menjerit "weh, takut aku! apesal tu??!" Aku ngan Asya dah berpegang tangan. Asya muka cuak. Aku chill je. Tapi dalam hati, ya ampunnn..sumpah aku cuak.

 Then, lagak macam warden \takde kaitan pon/ aku bagi arahan kat kawan budak tu, panggil cikgu. Dalam dua tiga orang cikgu la yang sampai. Then, cikgu suruh angkat dia gi office, sebab situ sejuk sikit. Aircond mehh~ Tapi, time nak angkat tu, badan dia macam dia keraskan. Spontan, aku tengok tangan ngan kaki dia. Pucat. Bila pegang, sejuk. Ohmyy. Cuak kebebeh haku. Lepas 5 minit, dia tersentak cam tadi gak. Lepastu, terus pengsan balik. Mula mula cikgu nak call ambulance, tapi tak jadik, cikgu call mak dia je. Sampai la pukul 6 lebih, baru aku, Asya and Alya keluar surau, sebab takut parents kitorang dah sampai. And ending dia, biarlah rahsia~ \pffft. aku taktau la derr.. aku da balik. So taktau apa yang jadik/

p/s   eh, panjang pulak cerita aku. well, 5 stars punya cerita nih. lol
and yeah, ce tengok tarikh entry ni, Tuesday right? Actually sejam lebih yg lalu internet buat hal, so now baru dapat post. hee
Serious mendebarkan dan mencuakkan aku. First time kot. ><



HISTORY MYSTERY




Ketchap for short

Twitter Ask.fm




♥ Leave your message here ♥
Thank you. :)




Background : Mr. Truzzy
Director/Designer : Me
Tutorial Resources : Aien
Best View : Mr. Google Chrome
Credits for Basecodes & Others :