Welcome! +Follow or Dashboard
Her Fantasy





Today.
Thursday 28 June 2012 | 6/28/2012 01:41:00 am | 0 comment[s]


Assalamualaikum.

Kalau korang perasan, aku selalu update waktu malam. Sebab malam la waktu free aku. hekhok. This time, i dont know what's going on me. Lepas je tengok cerita Korea ni, (actually aku tak minat sangat pon) aku dah macam ada kat awan awan yang bak kapas suci bersih. Pelangi yang menghidangkan warna yang begitu memukau. Ditemani dengan burung burung yang merdu berkicauan dan..err..apa apa je lah kan.. *nampak tak ke-puitis-an ayat aku? Komsas aku cemerlang. hahaha. Kesengalanku terselah, i know it! Tapi siapa suruh hero dia tu comel gila! lol. Actually aku tak tau nak cerita pasai pa. That's why la aku melalut sikit. ;p K abaikan.

Pagi tadi, macam biasa lah. Ada latihan sukan. Tapi hari ini untuk sukantara buat waktu pagi. Takde la penat sangat. Sebab acara lumba lari dengan lompat jauh je. Time pagi, badan cergas. Tapi yang tak berapa nak cergas nya, orang lain pi lumba lari, aku lak lari dari acara tu. Sebenarnya memang aku kesian dengan cikgu, tapi aku malu. Plus malas. Lepas lumba lari tu, terus lompat jauh. Yang ni memang takde chance la aku nak ponteng. Cikgu Azida ngan Cikgu Masyitah dapat cam aku. Time tu terdetik kat hati, "budak comel memang senang dicam ke?" lolz. K saya tahu siapa saya. -.-

Petang. Aku, Lina and Farah tolong cikgu balut hadiah untuk Hari Anugerah Kecemerlangan hari Jumaat ni, 29 Jun. About 3.30 pm, kitorang berhenti sebab nak rehat. Yelah takkan tak makan minum kot. Tu pon perut aku dah masuk kategori tak-dapat-nak-diselamatkan-lagi. And yea, Alhamdulillah. Segala puji bagi Allah, memang petang tu rezeki kitorang. Cikgu bagi roti, mi and Yakult a.k.a minuman berkhasiat + masam nak mati. Unfortunately, Yakult tu habis kat tekak Lina. Mesti Yakult aku tu marah kat aku sebab tak habiskan dia. K merepek. =..= Pukul 5 lebih kurang, kitorang turun padang. Tengok budak budak poyoss lompat jauh. Engku Danial, kalau boleh fit lagi seluar and baju tu. Faizal dengan baju pink dia tu. Geli den. And that time.........hujan rintik rintik, air pasang petang, semua macam itik, jalan kedek kedek.. (sila nyanyi ikut melodi lagu Hujan Rintik rintik ye murid murid)~ Hujan hujan memang best main air. Syok gila aku ngan Dayah main air. Sekarang, aku rasa cam nak demam je. K saya dah terima balasannya. Tengah hujan hujan tu, Alif Hadri and the geng main bola sepak. Suddenly, dia bukak baju dia. Fikir boleh berhentikan hujan lah dengan "keHOTan" anda tu? ehhh shakai nya~ :p

p/s    sebenarnya banyak ""benda benda menarik"" yang aku nak story. Tapi, amat malas untuk saya ceritakan~ :p

My friends told me, he was so cute on that baju-masuk-dalam-seluar petang tadi.
Me. M.e.l.t.e.d.  ~(._.~)

*******************************************************************

~Selingan~



http://25.media.tumblr.com/tumblr_m68uneRCT31rxy1boo1_250.gif    http://24.media.tumblr.com/tumblr_m68uneRCT31rxy1boo4_250.gif


Cepat cakap dia comel! ><



HISTORY MYSTERY




Ketchap for short

Twitter Ask.fm




♥ Leave your message here ♥
Thank you. :)




Background : Mr. Truzzy
Director/Designer : Me
Tutorial Resources : Aien
Best View : Mr. Google Chrome
Credits for Basecodes & Others :