Welcome! +Follow or Dashboard
Her Fantasy





This Week
Thursday 14 June 2012 | 6/14/2012 12:16:00 am | 0 comment[s]


Assalamualaikum and hello peeps! \eh, lol/

So, how about your days after cuti panjang tak ingat dunia ni? K takyah jawab. Aku tak nak tau. harhar. \Kejamnyaa/ Eh, abaikan. Actually, aku still dalam mood malas nak hapddet blog, tapi disebabkan aku rajin sekarang ni, aku nak hapdet. Eh oh, apakah yang aku bilang nih? O.o Apa apa je laa. Minggu ni, sekolah aku ada buat latihan untuk Sports Day nanti. Dan akhirnya aku balik rumah dengan badan yang lenguh gila babeng. \err..babeng tu apa?/ Okey, habis cerita pasal sukan bagai. Oh yea, minggu ni gak aku dapat kertas periksa. Tapi tinggal paper KH je yang belum dapat. Cet, baik hati betul lah cekgu ni nak bagi lambat lambat. And yeah, result exam papers aku semua nya tak memuaskan. >A< Sedih betul. Ni nak nangis kuat kuat ni~ lol.

Selalu nya kalau dah dapat result setiap paper, mesti mak aku tanya, "Muhaimin dapat berapa?" MUHAIMIN. The. Budak. Otak. Geliga. Aku jelly kelapa betul dengan dia. Badan kecik je, tapi otak dia besar. O.o And petang tadi, awesome gilo bila ayah aku tanya, "Asyik cakap pasal Muhaimin je. Suka dia ke?" Pffft. Time tu aku dah pandang semacam je. Mak aku pulak gelak je. Bukannya nak back up. --" Ayah, tu semua salah paham je. Dah ibu tanya pasal dia sebab dia budak paling pandai dalam kelas. Haish. Cool lah ayah. -.- Kbai. Nak sambung tengok Titanic buat kali ke 5.....kot. (?)


Ceh, cam perli aku je? =..= 







HISTORY MYSTERY




Ketchap for short

Twitter Ask.fm




♥ Leave your message here ♥
Thank you. :)




Background : Mr. Truzzy
Director/Designer : Me
Tutorial Resources : Aien
Best View : Mr. Google Chrome
Credits for Basecodes & Others :