Welcome! +Follow or Dashboard
Her Fantasy





Pointless Day
Saturday 23 June 2012 | 6/23/2012 12:49:00 am | 0 comment[s]


Assalamualaikum.

Lama betul aku dah tak hapdet blog. Habuk tebal kemain. Sarang labah labah pon tengah under construction nih. Sarang burung, lagi lah, jangan tanya. Pfffft merepek di malam hari. Sepanjang minggu ni, and minggu sebelum sebelumnya, amat amat amat amatlah meletihkan. Tak berhabis lagi dengan latihan sukan. Bosan you know tengok orang je. Plus, panas macam kat dalam oven. And disebabkan kebosanan melanda, aku ajak Feyka and Yrah main bola keranjang. Mula mula kitorang bertiga je. Pastu ajak Ain ngan Dayah lak. Lama lama makin ramai lak nak join. But, shame on meh, tengah nak shoot bola tu, ada pulak manusia lalu depan mata. Ma crush youuu~ Tak fokus aku. Cett, gatai mung Syaf. haha

Okey, tu Khamis punya ceghita. Hari ni, aku tengah nervous tahap jibbon. err..apakah? Sebab tadi aku tengok slip result aku kat [Saps], nak menangis aku. Drop gila aku! Macam mana la aku nak jawab ngan parents aku 29/6 nanti ? >< Actually, aku memang dah tau result aku kat sekolah, tapi aku tak puas hati, Saps lah jadi tatapan sekali lagi.  



HISTORY MYSTERY




Ketchap for short

Twitter Ask.fm




♥ Leave your message here ♥
Thank you. :)




Background : Mr. Truzzy
Director/Designer : Me
Tutorial Resources : Aien
Best View : Mr. Google Chrome
Credits for Basecodes & Others :