Welcome! +Follow or Dashboard
Her Fantasy





Bye Holiday (_ _) Hi School (='=)
Saturday 9 June 2012 | 6/09/2012 08:41:00 am | 0 comment[s]


Assalamualaikum.. Morning bloggers sekalian~ Hari ni hari Sabtu, right? Bermakna, lusa dah start sekolah! Time ni baru lah sibuk fening-fening kefala nak siapkan homework yang tak manarik hati tu. Haih, masalah betul lah. *sigh* Semalam baru aku teringat ada kerja rumah. Tu pon sebaik je, sebab time tu aku tengah kemas bilik. Cis! Ni yang aku nak serang Jack Dorsey ni. Asal hang buat Twitter? \Pffft, ada ke patut salah dia?/ Teruk ah kau, Syaf. --" Okey, aku tarik balik. Kang tak pepasal melayang 2 juta ringgit bayar saman. harhar \Gebang ayat/ Okey, aku nak off dulu. Bosan. errr..Mr. Blog, kau tak marah kan? kan? kan?? >n< lailailai~



HISTORY MYSTERY




Ketchap for short

Twitter Ask.fm




♥ Leave your message here ♥
Thank you. :)




Background : Mr. Truzzy
Director/Designer : Me
Tutorial Resources : Aien
Best View : Mr. Google Chrome
Credits for Basecodes & Others :