Welcome! +Follow or Dashboard
Her Fantasy





What A Day
Friday 6 April 2012 | 4/06/2012 02:21:00 pm | 0 comment[s]


Assalamualaikum.

Today, aku penat gila. Lepas balik sekolah, aku terus baring kat katil. Lenguh satu badan. Macam baru angkat konkrit. Ingatkan lepas dah baring-baring tu, taknak mandi, tapi sebab nak hilangkan segala penat, lenguh, and problems yg melekat kat badan, aku mandi gak. Pheww, lega. Tapi, aku takleh tahan kalau kat sekolah. Elok kat pintu pagar sekolah aku senyum, terus aku moody aku bila pikir pasal masalah yg bertimpa-timpa. Haihh, entri kali ni tak berapa panjang. Just nak memenuhkan masa lapang aku. K, sekarang perut dah mintak diisi. Kbai.
Dear my friend, I'm sorry for everything. I don't know what I want to do now. Really. K lah. May Allah bless us. :D Bai.




HISTORY MYSTERY




Ketchap for short

Twitter Ask.fm




♥ Leave your message here ♥
Thank you. :)




Background : Mr. Truzzy
Director/Designer : Me
Tutorial Resources : Aien
Best View : Mr. Google Chrome
Credits for Basecodes & Others :