Welcome! +Follow or Dashboard
Her Fantasy





Long Time No See
Friday 9 March 2012 | 3/09/2012 02:10:00 pm | 0 comment[s]


Assalamualaikum wbt and happy Friday! Yeshh, hari ni hari Jumaat. Bermakna, esok dah mula cutiii! Ow-yeaaah! :D \Keterujaan melampau/ And you know what? Aku dah FREEDOM! Exam, you can berambusss. Syuh syuh. hoho. Lahai, sebenarnya aku bukannya suka cuti lama-lama ni pon. Dah lah tak pergi mana-mana. Boring, you! Terpaksa lah aku menghadap efbee, twitter and blog aku yang dah bersarang burung. (?) Haih, apa je yang boleh buat aku happy cuti lama-lama ni? Homework? Tolak jauh-jauh masuk lombong. Facebook? Kalau boleh aku nak deactive. Twitter? No idea. And blog? errr..Tarik dekat-dekat, pastu tolak balik jauh-jauh. Heisyy, tak leh pakai betullah. Hmm, takde aktiviti menarik ke yang boleh aku buat? Takkan nak menatap gambar 'dia' lama-lama. Takde kerja ke hape? Mau nya rabun mata aku. X) Haih, untunglah kawan-kawan aku pergi jenjalan. Aku? Jenjalan dalam rumah je laa. >A<||| <<muka tertekan.



Dear, 'you'. I can't find any special things on yourself. I've fed up. Silakan, angkat kaki, keluar dari kepala otak aku. Kbai. -,-||





HISTORY MYSTERY




Ketchap for short

Twitter Ask.fm




♥ Leave your message here ♥
Thank you. :)




Background : Mr. Truzzy
Director/Designer : Me
Tutorial Resources : Aien
Best View : Mr. Google Chrome
Credits for Basecodes & Others :