Welcome! +Follow or Dashboard
Her Fantasy





Maulidur Rasul 1433H
Saturday 11 February 2012 | 2/11/2012 04:57:00 pm | 0 comment[s]


Assalamualaikum wbt semua! Lama bebenor aku dah tak hapdet blog ni. heh Actually, aku tengah penat, sebab baru balik dari Sambutan Maulidur Rasul kat sekolah aku. Tapi, demi nak hapdet blog, aku terus segarkan diri aku. hehe. Kalau ikutkan hati, aku malas nak pergi, tapi disebabkan nak ambik sijil untuk syarahan, aku pergi la gak. Time dalam dewan tu, ngantuk habis aku. Rasa cam nak baring je kat tengah tengah 'bendang'. HAHA kerja gilo. Tapi, lepas rehat tu yang paling syiokk! Kitorang (girls) celebrate befday Nuwairah kat kelas. Makan nasi goreng sosej, mantopp! Yang Robiatul, tak habis habis snap. Lepas tu, kemas and ceriakan kelas, untuk pertandingan keceriaan kelas. Memula, agak semangat lah aku, sampai tertumpahkan air. ceh, konon ligat lah tangan aku 'bergerak'. -.- K tahpape. Tapi kan tapi kan, sepanjang hari tu, aku cam orang gilo. ;P Macam mak datin hilang harta karun. Memang lah kat muka aku cam nothing happen, tapi dalam hati, sape tau? Eh, apakah yang telah dimerepekkan oleh aku? umm, biarlah rahsia, tak nak gitau korang ;)

Tetiba rindu Eiman. Hey, anak Cina, baliklah SMKDABB balik. Serious rindu kau.
Dari pagi tadi aku cam 'layu' sikit. urghh kan best kalau 'kau' ada. -.-



HISTORY MYSTERY




Ketchap for short

Twitter Ask.fm




♥ Leave your message here ♥
Thank you. :)




Background : Mr. Truzzy
Director/Designer : Me
Tutorial Resources : Aien
Best View : Mr. Google Chrome
Credits for Basecodes & Others :