Welcome! +Follow or Dashboard
Her Fantasy





Latihan Merentas Desa SMKDABB Kali Ke-3
Wednesday 22 February 2012 | 2/22/2012 10:57:00 pm | 0 comment[s]


Assalamualaikum wbt peeps!

Acano korang? Sihak? \merepek/ Tak nak tanya khabar aku ke? Takpe, tak nak tanya, biar aku yg tanya dan jawab sekali. -.- K abaikan. Act, sekarang aku rasa cam malas nak menghapdet blog ni. Tapi, disebabkan rindu yg menebal \ceh/ aku nak hapdet le. As y'alls can see, 'Latihan Merentas Desa SMKDABB Kali Ke-3' . Tapi kan, tapi kan, asal kali ke-3? Yeap, sebab sekolah aku baru dilahirkan 3 tahun yg lepas.

Dipendekkan karangan cerita, aku rasa teramatlah bangga. Sebab aku and de geng telah berjaya mendapat tempat TERAKHIR time merentas desa tu. (bukan result merentas desa) Well, time tu hujan. Ramai yg patah balik pergi sekolah so, kitorang secara automaticly jadik pesrta terakhir! Defukk. Time Ust Hassan cakap yg kitorang ni orang yg terakhir, terkezut beruk aku. \beruk pon tak terkezut macam aku/ Dengan iringan hujan yg semakin melebatkan diri, aku terus pecut. And lastly, aku lari \err, lebih kepada berjalan je/ dengan Zana, Fiqah and Asya. Sampai sekolah, dah la takde siapa yg sambut 'kemenangan' aku \haktuihh/ , pastu tengok tengok Cikgu Rumah Hijau takde sediakan air. Aku telan eliur bebanyak tengok Rumah Kuning and Merah minum air. Tapi, disebabkan kawan aku and cikgu rumah kuning tu baik, dia 'lelong' air diorang sebab dah takde orang nak habiskan. So aku rembat la. Balik rumah, kaki lenguh, badan sakit, jari kaki macam nak lebam ada gak. ;P K dah panjang aku bubling. Kbai. :D
Aku benci kau doh. Asal kau pakai baju sekolah? Pakai lah baju PJ. Tak pepasal kau takyah lari (merentas desa) -.- Macam keling.



HISTORY MYSTERY




Ketchap for short

Twitter Ask.fm




♥ Leave your message here ♥
Thank you. :)




Background : Mr. Truzzy
Director/Designer : Me
Tutorial Resources : Aien
Best View : Mr. Google Chrome
Credits for Basecodes & Others :