Welcome! +Follow or Dashboard
Her Fantasy





Surrender
Tuesday 28 February 2012 | 2/28/2012 03:16:00 am | 0 comment[s]


Assalamualaikum evilivadadiii! Yeay, akhirnya saya dapat gak online setelah beberapa hari internet merajuk. hoho. U know what, aku pon merajuk ngan someone ni? and aku dah gila fade up ngan perangai kau. Eh, bukan korang eh. Adalah someone ni. \Takde kaitan dengan yang rapat ngan aku/  Aku sakit hati gila ngan kau. Kau fikir kau dah cukup hebad, cukup femes, cukup lawa, cukup hensem, cukup cantik and so on. Kau kalau tak nak, cakap je lah. Buat apa nak bagi orang terseksa. Cuba kalau kau yg terseksa? Ohmaaaiii! -.- Malas lah dowh nak cakap pasal kau. Tapi sekarang aku dah tak tahan gila ngan perangai tahpape kau tu. Kau jangan ingat diri kau je nak hidup atas bumi ni. Eh, kau dah  puas ke hidup 14 tahun kat bumi ni? Ke kau lapar? Meh aku bagi makan penumbuk aku, biar kenyang setahun tak banyak bunyi. Keling punya Melayu. \for your information, aku tak pernah pernah kutuk orang guna ayat tu. Kau lah orang first. Congrates/

  Ya Allah, Kau berilah aku kekuatan dan ketabahan bagi menghadapi manusia seperti dia. Berilah aku petunjuk kenapa dia buat camtu kat aku, ya Allah. Amin~

Weyh, please lah, takkan lah sampai tak nak pandang aku pon? Hina sangat eh aku ni? Kfine. I'm better enough know myself. So, puas? Kbai, semoga kau baik selalu. :) <fake smile kah?>



HISTORY MYSTERY




Ketchap for short

Twitter Ask.fm




♥ Leave your message here ♥
Thank you. :)




Background : Mr. Truzzy
Director/Designer : Me
Tutorial Resources : Aien
Best View : Mr. Google Chrome
Credits for Basecodes & Others :