Welcome! +Follow or Dashboard
Her Fantasy





Giveaway by Yanandut
Friday 17 February 2012 | 2/17/2012 06:34:00 pm | 0 comment[s]
 

Assalamualaikum cuns cuns di luar sana!

Sekarang ni, aku ada mood nak join GA. Macam dalam entry sebelum ni, aku ada cakap aku malas nak layan blog. Tapi sekarang, aku tengah ada mood so, aku terus pergi 'new post' and create entry ni. K so kat bawah ni rules dia yang perlu dipatuhi. Tak patuh, kena saman woo~ :

  • WAJIB follow BLOG yanandut .
  • Buad Blog Paling Simple Tapi Chun !
  • pemenang akan dipilih mengikut kecerian sesuatu blog ,
  • pemenang akan dipilih oleh yanandut .
  • sape sape yg nak jadi sponsor , DIBUKA :)
  • hadiah misteri . kita akan tahu nanti .
  • nak tag kawan takpe , taknak tag pon takpe . *elok tag lah :)
  • WAJIB tules pakai template pe . kalau tak susah nak tengok and buad keputusan 
  • WAJIB LETAK BANNER BAGI ENTRY NIH :)

Mangsa tag : Lina, Eiman, Syaida

\Classic Template/



HISTORY MYSTERY




Ketchap for short

Twitter Ask.fm




♥ Leave your message here ♥
Thank you. :)




Background : Mr. Truzzy
Director/Designer : Me
Tutorial Resources : Aien
Best View : Mr. Google Chrome
Credits for Basecodes & Others :