Welcome! +Follow or Dashboard
Her Fantasy





Blogskin, finally !
Thursday, 26 January 2012 | Thursday, January 26, 2012 | 0 comment[s]


Assalamualaikum and happy morning evibadi!

Hey, y'alls perasan tak? Perasan tak? Aku dah 'makeover' blog aku ke blogskin ! Tengok pulak warna blog aku. Hitam + merah rite? Yeah, that's my favourite colour! Waahh suka nya hati. Suka pon suka gak, tapi bila dah menghadap kod kod segala bagai, terus ternaik ke atas anak mata hitam aku. xD And lagi satu, aku sekarang agak puas lah. Sebab blockquote aku menjadi! Oke, tanak cite banyak banyak. ceh, padahal takde idea nak cerita. Nak chow dulu. papai :D

Homework aku baru siap satu je. Padahal cuti dah nak habis, and buku buku tu berlonggok lagi atas meja. Terima kasih cikgu bagi kami 'angpaw'. -.-



HISTORY MYSTERY




Ketchap for short

Twitter Ask.fm




♥ Leave your message here ♥
Such harsh words are not allowed.
Thank you. :)




Background : Mr. Truzzy
Director/Designer : Me
Tutorial Resources : Aien
Best View : Mr. Google Chrome
Credits for Basecodes & Others :