Welcome! +Follow or Dashboard
Her Fantasy





Bila Manusia Dah Macam *______*
Monday 9 January 2012 | 1/09/2012 07:55:00 pm | 0 comment[s]
Waah! Chomey nya cupcakes nih.. Ada sesiapa baik hati nak bagi aku? ><  -lol-

Assalamualaikum dan selamat petang semua..
Sebelum tu, korang pernah tak jumpa manusia yang perangai tak macam manusia? Tak pernah? Emm, anda memang baik. Pernah? Okeh, kita sama! abaikan apa aku merepek~ Act, aku tak nak cerita pasal ni, tapi sebagai kawan baik, baik ke? aku rasa cam 'terkena' sekali.

Al-kisah, aku ngan kengkawan aku duduk dalam surau. Bukan duduk je, kitorang sebenarnya nak solat Zohor. Emm, tak nak cerita pasal tu. Lepas dah habis tu, kitorang pon nak keluar la. Lagipun dah nak pukul 2 , aku dah nak balik. Karang ayah aku dah sampai, aku still kat surau lagi. Kesian la ayah aku hee~ Time nak pakai kasut tu, punya lah terkezut kitorang. Ada pulak ayam bertelur kat atas kasut kitorang! Perghh memang panazz lah kan?! HAHA Aku tipu je. Bukan ayam bertelur pon. Sebenarnya, kasut kawan aku tu, ada orang dengki sangat pergi tuang air dalam kasut tu. Cemburu kot xD Yang paling ntah pape tu, ada ke patut dia letak keropok sekali dalam tu. Hey, baik kau bagi orang orang kat Afrika sana. Nak membazir je keje..

Hmm, malas nak taip panjang panjang. Cukup la setakat ni. *Aku kalau boleh nak je bagi terajang jarak jauh kat siapa yang cemburu sangat kat kengkawan aku. Kalau tak puas hati, kenapa tak face to face je..?! Sah sah penakot. -,-|| Ye dok? <<ayat kawan aku.. Okeh, nak chiaw, Assalamualaikum wbt~




HISTORY MYSTERY




Ketchap for short

Twitter Ask.fm




♥ Leave your message here ♥
Thank you. :)




Background : Mr. Truzzy
Director/Designer : Me
Tutorial Resources : Aien
Best View : Mr. Google Chrome
Credits for Basecodes & Others :