Welcome! +Follow or Dashboard
Her Fantasy





Apa Itu 'lol' ?
Tuesday 31 January 2012 | 1/31/2012 12:53:00 am | 0 comment[s]


Assalamualaikum wbt dan selamat pagi buta ! (?)

Hari ni aku jadik burung hantu. Esok pepagi kat sekolah mata aku jadik panda lak. K abaikan. As y'alls know, 'lol' is 'laugh out loud' rite? Kalau korang panggil 'lol' selain dari tu, aku tak tau lah. Tu apa yang aku tau. Kalau nak tau, masa zaman dolu dolu, aku tak tau pon maksud 'lol' tu 'laugh out loud'. Yang aku tau time tu, 'lol' maksud dia 'b**lol' , 't*lol' and apa apa lagi ntah. Aku ni memang teruk. Ada ke tu yang aku pikir. HAHA Serious aku tak tau. Kalau aku bengang ngan someone, aku akan cakap, " Kau ni lol lah..." Pastu 'up' sikit, aku ingatkan 'lol' tu maksud nya 'lots of love' . K tu boleh diterima kot. (?)

*imbas kembali* Bila tanya abang aku, 'lol' tu apa maksud sebenarnya, dia cakap 'b**lol' pulokk. Tanya kakak aku, maksudnya 'lots of love' . Derr, mana satu yang betul ? Then, bila kat sekolah, cikgu Science aku ( sekolah rendah dulu ) selalu tanya kitorang apa kemenda 'lol' tu. Sorang pon tak tau. Cikgu pon cakaplah, 'lol' tu sebenarnya 'laugh out loud' K thanks cikgu, bagitau maksud yang boleh diterima otak. ><

lol , tu pon nak dijadikan cerita ke ? ;P



HISTORY MYSTERY




Ketchap for short

Twitter Ask.fm




♥ Leave your message here ♥
Thank you. :)




Background : Mr. Truzzy
Director/Designer : Me
Tutorial Resources : Aien
Best View : Mr. Google Chrome
Credits for Basecodes & Others :