Welcome! +Follow or Dashboard
Her Fantasy





Packing Buku
Wednesday 14 December 2011 | 12/14/2011 06:19:00 pm | 0 comment[s]

Assalamualaikum wbt
Pagi tadi aku, Dini, Amalin, Massyirah and Acah datang sekolah sebab kitorang kena packing buku-buku sekolah and keperluan lain untuk students sekolah aku (kat koperasi). Dah memang tugas Pengawas Koperasi, nak buat camne  enn? Kitorang start dalam pukul 8:30 camtu lah. 5 orang nak settle buku-buku tu, memang tak cukup kaki la. 'merepek pulak' Aku volunteer nak masukkan set buku kat dalam plastik. Memang non-stop lah. Dah la tu, berdiri sepanjang masa. Acah lak best lah, leh duduk sebab kerusi memang kat belakang dia.

Tu pon sebaik lah ada adik sedara Dini, Alya. At least, berkurang jugak lah beban kitorang. Tapi yang 'problem' nya, Alya tu buat kerja laju giler. Aku nak masukkan buku-buku tu dalam plastik pon dah jadi tak tentu arah. Sekejap je dia(Alya) dah bukak stok buku yang baru. Fuhh takde siapa boleh kalahkan dia. Memang 'superbbb' lah! Dini lak, dia handle bahagian buku-buku nota. Aku tengok Alya buat kerja tu macam santai je. Pastu Dini cakap, " eh, jap jap..bagi aku amek nafas dulu.." heh aku sokong apa yang Dini cakap. Yelah, penat memang tak terucap. Kaki, tangan and satu badan dah sakit + penat. Time aku nak duduk tu, rasa cam dah tak boleh bengkokkan kaki dah. Cam kejang pon ada gak. hewhew

Ha, ni nak menaip pon dah terasa lenguh jari-jemari. Okey la, nak stop lah. Kalau aku taip panjang-panjang kang, tak terbaca pulak. Hurmm, okey, byebye tata Assalamualaikum =) 



HISTORY MYSTERY




Ketchap for short

Twitter Ask.fm




♥ Leave your message here ♥
Thank you. :)




Background : Mr. Truzzy
Director/Designer : Me
Tutorial Resources : Aien
Best View : Mr. Google Chrome
Credits for Basecodes & Others :