Welcome! +Follow or Dashboard
Her Fantasy





Look at Mine !
Wednesday 28 December 2011 | 12/28/2011 12:29:00 pm | 0 comment[s]

Assalamualaikum wbt
Korang korang korang ! hehe awal awal lagi da panggil korang, tu lah, siapa suruh cute sangat.. Now, aku dah buat sikit perubahan kat blog aku nih..'ek eleh, ingat kan ape lah tadi..' haha okey lah, taknak baca, boleh tekan Alt + F4 SEKARANG ! hewhew Cuba tengok kat blog title aku yang kiut miut tuh.. 'Piece Of Mind' yeah, good guys ! Act, I want to say 'Thanks sangat sangat sangat sangat' kat Lina sebab dia lah yang sumbangkan idea tajuk tu kat aku. I love her ! Sebelum ni aku guna 'Syafiqah's Territory'..Aku rasa cam, 'teruk' nya! I dont know why -,-|| Okey, nak chiaw dulu.. Da tengah hari kan? Time for lunch ! ^^ Itadakimasu~



HISTORY MYSTERY




Ketchap for short

Twitter Ask.fm




♥ Leave your message here ♥
Thank you. :)




Background : Mr. Truzzy
Director/Designer : Me
Tutorial Resources : Aien
Best View : Mr. Google Chrome
Credits for Basecodes & Others :