Welcome! +Follow or Dashboard
Her Fantasy





The Ultimate Year End Giveaway Nisa Kay
Thursday 22 December 2011 | 12/22/2011 04:00:00 pm | 0 comment[s]
STICKY POST||SCROLL DOWN FOR NEW ENTRY

Tomey en akak ni? *okey, aku jelez*

Assalamualaikum wbt
Hey korang ! Tadi tengah syok-syok ber-blogwalking, aku terjumpa blog kakak tomey + cuns + topmeletop gituu.. Act, dia ada buat GA (giveaway) yang superduper best! Sekali tengok hadiah dia, huwaaaa! Longgar jantung aku. Sebaik je tak kena masuk IJN. Ni kalau aku jadik lelaki, bukan hadiah tu yang aku nak, kalau boleh tuan punya badan tu sekali aku angkut! muahaha *merepek* Korang kalau tengok hadiah-hadiah dia, gerenti tak berkelip mata 30 saat. hewhew heisy apa aku merepek nih..?

Meh segarkan mata korang ngan tengok hadiah-hadiah dia. Korang boleh terus tekan SINI Ada lebih 80 hadiah menanti korang!


Hah, dah tengok kan?? Amacam? Jom lah join! Tak kira girls or boy. Jangan lupa Like fanpage Nisa Menaip kat blog tu. *renung-renungkanlah dan terus bertindak! yeah!*


Syarat-syaratnya :
  1. Terbuka kepada followers blog Saya Suka Menaip ini. Tidak kira lelaki atau perempuan.
  2. Wajib mempunyai blog, bergelar blogger.
  3. Tak perlu tag kawan-kawan untuk join, cukup sekadar promote aje.
  4. Pemenang akan dipilih secara random.
    WAJIB patuhi semua syarat.

Sponsor GA Nisa Kay :
*WAJIB masukkan semua sponsor dalam bloglist korang*

p/s : i hope i'll be selected :) boleh yea kak..?? mwehehe




    HISTORY MYSTERY




    Ketchap for short

    Twitter Ask.fm




    ♥ Leave your message here ♥
    Thank you. :)




    Background : Mr. Truzzy
    Director/Designer : Me
    Tutorial Resources : Aien
    Best View : Mr. Google Chrome
    Credits for Basecodes & Others :