Welcome! +Follow or Dashboard
Her Fantasy





Demam Holiday Punya Pasal
Tuesday 20 December 2011 | 12/20/2011 12:35:00 pm | 0 comment[s]


Assalamualaikum readers!
hoho dah baca tajuk kat atas tu? Well, saya masih lagi demam 'holiday', tahu? *skema jap* Hujung minggu hari tu, my family went to A'famosa Resort, Melaka (3 hari 2 malam)*tajaan office ayah aku, UPM*. Asalnya, lepas kitorang 'holiday' kat situ, nak terus balik kampung, tapi tak jadi. *heissy melepas aku nak jumpa my cousins hehe* Okey, sambung sambung..! Kitorang bertolak dari rumah hari jumaat (malam) 16/12/2011. Sampai sana dalam pukul 11++ (malam)la. Masuk je bilik hotel dia, terus serbu katil, amek alat kawalan jauh tv atau bahasa omputeh, remote control. 'Dapat' pulak tv plasma, memang syiok melayan. Aku, kakak, abang and adik aku, main rebut-rebut bantal. Lastly, parents aku yang tak dapat bantal..hoho *kejam enn kitorang?* Memang 'party' sakan la kitorang, tak ingat langsung dah nak dekat sekolah, pape pon tak prepare lagi..hehe

Hari ke-2, kitorang pergi dinner kat 'Dewan Hang Jebat'. Dewan tu khas untuk family staff office ayah aku tu. Time kat situ, aku jumpa sorang mamat (meja sebelah meja my family) yang muka macam nak telan orang, sikit pon tak nak senyum huh! Aku ngan kakak aku nak pandang muka dia pon seriau! Dah tu, bila pandang orang jeling-jeling. Apa kau ingat mata kau lawa sangat??! Nak je aku cungkil mata dia tu ngan garpu yang aku tengah pegang time tu. Sebaik dia tu AGAK hensem *eissyy gatal kau yea, Syaf!* Tapi tapi tapi muka dia tu cam ada iras-iras muka *some text missing* kalau dari tepi.. hewhew *gediks kan aku? okey, i admit* whatever it was pretty happy, u know?  Okey, aku dah malas menaip, korang pon dah malas nak baca. Kita sama-sama malas so, better aku berhenti sekarang gak, serta-merta, 'uisshh'

Assalamualaikum and despedida! 'bahasa pe tuh?' cari la kat google translate! mwahaha see you next time yea!

******************************************************************
UPDATED















HISTORY MYSTERY




Ketchap for short

Twitter Ask.fm




♥ Leave your message here ♥
Thank you. :)




Background : Mr. Truzzy
Director/Designer : Me
Tutorial Resources : Aien
Best View : Mr. Google Chrome
Credits for Basecodes & Others :