Welcome! +Follow or Dashboard
Her Fantasy





Contest Aku dan Si Dia
Friday 23 December 2011 | 12/23/2011 11:08:00 am | 0 comment[s]
Klik SINI kalau nak join

 Assalamualaikum wbt readers!
Hola! Harap semua sihak-sihak belako. Hari ni aku giler terencat sikit. Al-maklum lah, tadi tengah ber-facebook-ing, ada pulak orang invited aku ke contest ni. Ni contest yang lain dari yang lain aku rasa. Bila tengok info-info selanjutnya kat blog Owner Contest tu, terus laju je jari-jemari aku nak menaip.

Cuba korang baca tajuk contest ni, Aku dan Si Dia? Si Dia = Boyfriend?? Nope, today I want to story-mory about my munchie, Nurlina Khalidah bt Haza Hilmy. Sedap enn nama yang parents dia bagi? Aku panggil dia Lina, kejap Nurlyy, kejap Kak Khalidah. Kak Khalidah = sebab dia sorang yang Pengawas Sekolah kat kelas kitorang and dalam group aku.

First time aku kenal dia, aku dah taw dia ni baik. Yes, she's kind and caring. Kalau aku ada masalah, kat dia lah banyak aku luahkan. Kalau ada pape, dia sanggup tolong. Blog aku ni pon banyak yang dia tolong. Pernah sekali tu, blog aku dah macam %$#@!&* act, aku yang buat masalah sendiri kat blog ni hewhew Aku pon memang dah putus asa lah. Then, bila aku citer kat dia, dia cakap dia boleh tolong. Aku ingat lagi ayat dia " Nanti aku edit kan.. Dont worry be happy, Lina yang comel sentiasa disini " I love her so munchiee !

Yeah, dia jugak chomeyy + cantik. siapa kata 'tak' , baik pergi check mata :P Kalau bab-bab nasihat, tegur or ceramah ke hape ke, she's number one! Walaupun selalu jugak dia buat semua tu, aku tak rasa bosan atau yang seangkatan dengannya sebab sebagai umat Islam, kita mesti kena pesan-memesan, tegur-menegur dan ingat-mengingati, ye dok?? Thanks Lina sebab selalu tegur atau nasihat aku atau yang macam kat atas tadi lah.. I appreciated it! :D

Dia gak suka sakat-menyakat orang. Lagi-lagi lah bila dia nampak *A* mula lah dia nak 'cucuk jarum' kat aku. Ingat lagi dulu, dia suka 'predict' bila *A* akan lalu tempat kitorang lepak time rehat, atau tempat kat mana kitorang duduk. Pernah satu hari tu, aku and Lina lalu kawasan kelas dia, pastu nampak geng *A* tu, Lina pon mula la 'predict' yang 'dia' akan lalu kejap lagi. Then, bila geng 'dia' dah blah, Lina mula lah macam putus asa. Tiba-tiba time kitorang jalan ke depan sikit, 'dia' lalu betul-betul depan kitorang..and Lina terus senyum lebar pastu cakap, "eh, betul lah mcm yang aku predict, dia mesti lalu punya!" Sampai habis sekolah, Lina tak habis-habis cerita pasal dia predict tu betul. Aku tengok dia gembira sakan, aku pon tumpang sekaki lah.. act, aku memang gembira sakan pon >///<hehe

Okey, aku rasa macam tulis karangan PMR lak. Should I stop? Tak yah jawab kan, aku memang nak berhenti lah ni.. Aku taw korang dah penat membaca and meng-scroll down. So, byebye and Assalamualaikum wbt..

>>Kat bawah ni gambar-gambar aku ngan Lina<<
>>Tengok lah sampai lenguh mata :P <<



Ni time kitorang main game Cluedo

Lina
Aku dan dia *It's candid, I love this pic*
Girls kelas aku. 'Ramai' enn? With her again :)

Mangsa tag :   Lina   
Eiman



HISTORY MYSTERY




Ketchap for short

Twitter Ask.fm




♥ Leave your message here ♥
Thank you. :)




Background : Mr. Truzzy
Director/Designer : Me
Tutorial Resources : Aien
Best View : Mr. Google Chrome
Credits for Basecodes & Others :