Welcome! +Follow or Dashboard
Her Fantasy





Akhirnyaaaa !!
Friday 30 December 2011 | 12/30/2011 02:06:00 am | 1 comment[s]
*JANGAN BACA , ENTRI TAH PAPE*



Assalamualaikum wbt semuaaa !
Sekarang ni aku tengah excited GILA ha, amek kau, Caps Lock terus! Bukan aku gila, tapi aku excited gila. Sebab aku dah berjaya hasil kan tab menu sendiri ! Bagi korang 'alaa..setakat tu je, aku pown boleh..kalau cantek takpe la jugakk..=,=' Yeah, korang memang boleh, berbakat, tapi aku tak boleh sampai lah sekarang..Aku dah berjaya ! You know what, sejak aku tengok kawan kawan aku punya blog yang bom kebabom and cuns melecuns tu, terusan gua jelesinn..endon pulakk

Aku ni memang hape kejadah pown aku tak paham..Kalau dulu aku memang banyak terhutang jasa budi kat kawan kawan aku. Serious aku malu giler sebab banyak kali mintak tolong kat dia/diorang. Dengan kesempatan ni, aku nak ucapkan berbillion billion terima kasih kat semua tak kesah la sape, termasuk lah yg tengah baca entri aku ni *sorry kalau menyusahkan

By the way, perasaan excited aku sekarang nih memang tak dapat nak tahan. abaikan apa yg aku merepek pepagi buta nih Memang berbaloi aku stay atas kerusi, menghadap komputer, tak landing atas tilam pukul 1 pagi nih.. Okeh lah, aku taknak buat korang bertambah bosan lagi..so aku nak berhenti menaip..

Assalamualaikum dan selamat pagi buta



HISTORY MYSTERY




Ketchap for short

Twitter Ask.fm




♥ Leave your message here ♥
Thank you. :)




Background : Mr. Truzzy
Director/Designer : Me
Tutorial Resources : Aien
Best View : Mr. Google Chrome
Credits for Basecodes & Others :