Welcome! +Follow or Dashboard
Her Fantasy





Suka Suki Hatiku
Saturday 19 November 2011 | 11/19/2011 01:17:00 am | 0 comment[s]

Assalamualaikum wbt
hohohehehihi *err bila aku dah giler..* Mana aku tak giler, pagi tadi sebelum masuk kelas, aku jumpa dia. wahwahwah bukan main hepi lagi aku! hikhik *gedikss* Act, aku tak taw pulak dia ada kat situ. Bezpren aku yang sudi nak jadik stalker tak bergaji..(jgn marah yea kawan) Aku yang tengah badmood tetiba rasa bibir aku ni bergerak ke atas.. Apa? Tak paham? Aku senyum la weyh! hehe Muka aku rasa berbahang. Sebaik tak merah macam itik kena panggang *ada ke?* Eh, diam la Syafy! Ni bukan masanya nak merepek macam macam! Okeh, sambung balik.. Agak lama aku 'mengintip' dia.. mwehehehe *takde keje* Lebih kurang 5 minit kowt! Then, disebabkan bahang kat muka aku dah berjaya mencapai ke peringkat max, aku terus cabut..! Kalau boleh nak cepat sampai kelas. Lagipun, macam yang pernah aku cerita kat entry sebelum ni, kelas aku ada buat jamuan so, taknak lah lambat masuk kelas. <<padahal memang dah lambat pun! Masuk kelas, pheww! Tak cukup udara aku nak bernafas. Well, kelas aku yang dihuni oleh 18 orang pelajar ni, kat tingkat atas sekali ; tingkat EMPAT ! Tak cukup ngan tu, masuk je kelas, terus tangan aku ringan je amek penyapu and terus sapu satu kelas.. Tu memang aku volunteer pun. Aku pun tak taw kenapa aku rajin bebenor. Eh, jap jap ! Aku rasa macam melencong jauh dari cerita asal.. Ah, lantak lah! Aku dah penat menaip memalam buta gini.. Tengok jam kejap.. Hergghh! WTFreak! 1:08 am ! memang cun la perangai kau ni, Syafy! Wokeyh la, chow!
GTG! Owhmybeddd!! Imcomingnowww!! papai nite-nite  =) 



HISTORY MYSTERY




Ketchap for short

Twitter Ask.fm




♥ Leave your message here ♥
Thank you. :)




Background : Mr. Truzzy
Director/Designer : Me
Tutorial Resources : Aien
Best View : Mr. Google Chrome
Credits for Basecodes & Others :