Welcome! +Follow or Dashboard
Her Fantasy





See You Next Year !
Thursday 3 November 2011 | 11/03/2011 06:18:00 pm | 0 comment[s]

Assalamualaikum wbt..
Heee~ Suka nya aku..! Waahh ! Rasa macam dah lepaskan bebanan yang berat lebih dari konkrit.. Memang pown ! Mana tak nya, aku dah habis exam !!! Rasa kosong je fikiran.. Erhh jap jap.. Baru aku ingat.. Aku ada lagi satu paper belum jawab.. *Hekk! Tetiba badan rasa macam kena hempap konkrit* Exam KKQ belum lagi weyhh ! KKQ tu weyh ! Owhh, nak taw ke amende KKQ tu..? hehe.. KKQ tu Kelas Kemahiran Quran, sayang.. =) Heissyy aku dah la tak hafal surah-surah tu lagi.. Hatoiyaaii.. Nak kena hafal nota-nota dia yang panjang menjela tu.. *Resah+Gelisah gegila sebab tak freedom n tak hafal lagi* Hurmm tapi takpe.. Aku suka ! Aku suka apa exam nih ?! Beg ringan boleh terbang lagi taw ! 'Eikk, tadi resahgelisah bagai nak rak, nih suka pulakk' haha.. Ha, nape..? Tak leh ke aku nak suka ? Btw, pray for my KKQ exam yea, cuyunks sume..! Owhh, for 'MrExam' , See You Next Year ! hikhikhik :D



HISTORY MYSTERY




Ketchap for short

Twitter Ask.fm




♥ Leave your message here ♥
Thank you. :)




Background : Mr. Truzzy
Director/Designer : Me
Tutorial Resources : Aien
Best View : Mr. Google Chrome
Credits for Basecodes & Others :