Welcome! +Follow or Dashboard
Her Fantasy





Saat Terakhir
Friday 18 November 2011 | 11/18/2011 07:32:00 pm | 0 comment[s]

Assalamualaikum wbt
18 November 2011. Last Day sekolah. Yeah, as you all know, pejam celik pejam celik, kita dah habis sekolah. Rasa macam baru semalam aku daftar masuk sekolah aku tu. Sedih memang tak terucap. Kalau boleh pun, belum tentu cukup satu dunia aku boleh ucapkan. *melebih lak aku* And, sebab dah nak habis sekolah lah kitorang, students 1Arif ni buat jamuan. Actually, jamuan pagi tadi tu jamuan kali kedua. First kitorang buat hari Khamis, second day sebelum habis sekolah. Kitorang makan Pizza Hut. Yang kali kedua ni, kitorang bawak makanan sendiri. Tapi aku, habuk pun tak bawak. Alaa.. Bawak cawan pun dah cukup okeh la kann kalau nak dibandingkan dengan budak lelaki.. Bawak perut, bawak badan! huhh Lepas dah habis ber-party sakan, kitorang (girls) pergi pusat sumber main Cluedo.. First time aku main, and first time aku menghadap mende alah tu, satu hape pun aku tak taw. Takpe lah kan, bila dah main tu, baru aku paham. Lastly, yang jadik pembunuh (dalam game tu) ialah Eiman! haha Tu laa.. Nak sangat jadik orang yang dituduh membunuh, kan dah kena! (sape yang tak taw game tu diam je, kalau yang taw tu, dia taw lah ) hehe
Bila cerita pasal jamuan ni, rasa sedih pulak. Hari last kitorang together-gether.Yelah, sape yang tak sedih berpisah dengan bezpren? Eiman lak nak pindah. Aku, memang kena pindah, tapi aku taknak! huhh Korang, lepas ni, dapat ke aku dengar ayat "aku lagi chomeyy" Walaupun dengar macam masuk bakul angkat sendiri, tapi bagi aku, dari situ lah kitorang dah macam keluarga yang tersangatlah ceria and bahagia. Kalau aku pindah pulak, takde lagi aku dapat makan sedap-sedap yang Eiman masak sendiri. Takde lagi aku dapat kawan yang caring and sporting, "Syaf, tadi aku nampak -tuuutt- kau..Eih, suka la tu..!" Takde lagi aku nak dapat kawan tempat aku muntahkan segala perasaan dan cerita. Argghh! Semuanya takde, takde, takde, and TAKDE ! Bytheway, aku tetap rasa gembira, selain dapat tengok -tuutt- for the last day, perhaps.. Kitorang semua (girls) dapat ber-happylappy time jamuan, balik sekolah and all the time..Waargghh aku kan, bila dok 'sekeluarga' ngan korang semua memang rasa dunia ni aku yang punya! mwahaha Okeh la, for the last time, aku nak ucapkan, Selamat Hari Raya! erhh, salah ucapan lak..Okeh, HappyGoLucky always yea, 1 Arifreak ! Love you so damn and like crazy lahh! <<agak melampau kann? haha
Ni gambar 'keluarga kedua' aku..1 Arifreak..Agak-agak korang, mana aku? Owh well, kelas aku ada 18 orang je.. ni pun ada sorang yang tak datang..




HISTORY MYSTERY




Ketchap for short

Twitter Ask.fm




♥ Leave your message here ♥
Thank you. :)




Background : Mr. Truzzy
Director/Designer : Me
Tutorial Resources : Aien
Best View : Mr. Google Chrome
Credits for Basecodes & Others :