Welcome! +Follow or Dashboard
Her Fantasy





Potong Stim Laa !
Thursday 3 November 2011 | 11/03/2011 06:41:00 pm | 0 comment[s]

Assalamualaikum wbt
Alkisah, tengah aku syok-syok dating dengan komputer aku nih, tetiba ada seorang Hamba Allah nih buat hal.. Hurggghh.. Bengang gila kowt ! Well, siapa tak bengang, aku tengah fokus kat komputer aku, tetiba pulak Hamba Allah nih yang bergelar adik aku, dia pegi tutup suiz utama ! Korang rasa apa yang terjadi..? Yea, of course la terSHUTDOWN komputer nih ! Hurmm, sebaik la adik aku tu chomeyy bulatbulat gitu.. Kalau tak, ada yang aku sepak melambung ke bulan tak balik-balik ! *Erkk macam berani je..* Memang potong stiim tahap gaban la dia nih.. Wokeyhh laa.. Aku dah tak larat menaip lagi.. Sebab tadi dah buang tenaga sound adik aku tu.. haha Tata !



HISTORY MYSTERY




Ketchap for short

Twitter Ask.fm




♥ Leave your message here ♥
Thank you. :)




Background : Mr. Truzzy
Director/Designer : Me
Tutorial Resources : Aien
Best View : Mr. Google Chrome
Credits for Basecodes & Others :