Welcome! +Follow or Dashboard
Her Fantasy





Hujan la camni
Monday 31 October 2011 | 10/31/2011 05:34:00 pm | 2 comment[s]

Assalamualaikum wbt..
Eissyy, aku tengok blog aku ni dah bersawang dah.. Siap ada labah-labah lagi tu.. Tu laa.. Dah lama tak hapdet blog.. Hehe.. Okey readers.. Hari ni ada cerita hotzz sikit.. Hehe actually, mana ada hotzz pown.. Wooppss.. Lupa nak bgtau.. Start now, aku nak guna bahasa baku.. *erhh perlu pulak nak bgtau..?* Okey, sambung balik.. Camni, time periksa Sejarah tadi, aku tengok kawan aku sorang ni tengah 'lepak'.. Yela.. Orang dah habis jawab soalan, camtu laa.. Pastu entah dia dah boring ke hape ke, dia dengan selamba mak badak dia, nyanyi yang kalau boleh satu Malaysia dia nak bagi dengar.. *Gebang je lebih* Tapi sebenarnya takde lah sampai camtu pown.. Hiperbola je lebih.. 'Eissyy Syafiqah ni.. Boleh pulak bebel panjang2..' haha sambung balik.. Nak taw lagu apa dia nyanyi ? Lagu Avril Lavigne : I Wish You Were Here.. Wahwahwah.. Kalau suara sedap takpe gakk.. Ni kalau nak masuk AF, tak jejak pentas lagi dah kena keluar..*hehe sori ye kawan, TERexcited nak cerita* Aku banyak kali jugak lah tegur dia.. Sampai la cikgu pandang sambil tersenyum-senyum kucing.. Tak cukup dengan tu, semua orang pown pandang dia.. Aku dengan kawan aku sorang lagi, Lina  dah tergelak-gelak dah.. Pastu baru dia sedar, dia dah nyanyi terlebih 'power'.. Then dia mula lah sengih-sengih sambil buat muka yang tak berapa chomeyy dia tu.. Aku dah agak, lepas dia nyanyi tu komfem hujan.. *Padahal memang nak hujan pown time tu* Haha.. Okey sekian saja cerita saya hari ni *erkk ayat tahpape je..abaikan*



HISTORY MYSTERY




Ketchap for short

Twitter Ask.fm




♥ Leave your message here ♥
Thank you. :)




Background : Mr. Truzzy
Director/Designer : Me
Tutorial Resources : Aien
Best View : Mr. Google Chrome
Credits for Basecodes & Others :